Caring babysitters for your kids

STANDIDESK PÜSTI TÖÖTAMISE LAUD

Lihtsa ja kauni disainiga laud püstises asendis töötamiseks.

 

Active Desk Kids

264 eur.

 

           

Active Desk 650                                     Active Desk 800 

288 eur.                                                 306 eur.

 

            

Sülearvuti hoidja                                     Monitori hoidja

34 eur.                                                    34 eur.

 

       

Active Desk High 800                            Active Desk High 650 

336 eur.                                                 318 eur.

 

Active Stand

18 eur.

 

Active Desk on ühtviisi nii ilus kui multifunktsionaalne. Kompaktne konstruktsioon ja efektne välimus sobib nii koju kui kontorisse. Laua kaal, mis on umbes 15 kg, teeb tema liigutamise lihtsaks ning võimaldab paigutada töökoht sinna, kuhu hetkel soovite. Kasutage maksimaalselt looduslikku valgust, töötades akna all, rõdul või aias.

 

Kas see on minu jaoks?

 

Kui te ei tea, kas püstises asendis töötamise laud on teie jaoks, siis vastake järgmistele küsimustele:

 

Kas mul on selja ja kaelavalud?

Tänu vahelduvale tööasendile vähenevad või kaovad täielikult selja ja kaelavalud. Seistes väheneb surve lülisamba diskidele 30%.

 

Kas ma muretsen oma kehakaalu pärast?

Püsti töötades kulutate rohkem kaloreid kui istudes. Huvitav fakt! Töötades iga päev kolm kuni neli tundi püstises asendid, kulutate umbes 144 kalorit. Kui muudate oma eluviisi ja veedate seistes neli tundi rohkem kui tavaliselt, võite aasta jooksul kaotada umbes 35 000 kalorit. See oleks sama, kui läbiksite 10 korda maratoni, ujuksite 39 korda üle Bosporuse väina või roniksite 5 korda Elbruse tippu.

 

Kas mulle meeldib olla füüsiliselt aktiivne?

Liikumine ja sport on see mida tõeliselt naudid, kuid ometi pead sa veetma tunde töölaua taga istudes. Mitmed uuringud on näidanud, et isegi treenimine ei vähenda istumise kahjulikkust. Pikalt istumine on nagu suitsetamine, see on sulle kahjulik isegi siis, kui lähed pärast seda trenni!

 

Kas ma soovin lühema ajaga rohkem ära teha?

Tänu paremale keskendumisvõimele ja lisandunud energiale suudad teha rohkem lühema ajaga. Seisulaudu kasutavad sellised tuntud ettevõtted ja asutused nagu Facebook, Skype, Google, USA julgeolekuteenistus, Valge Maja ning Harvardi Ülikool.

 

Kas ma soovin olla loovam?

Püsti töötamist on eelistanud ka mitmed tuntud inimesed nagu  Ernest Hemingway, Charles Dickens, Friedrich Nietzsche, Winston Churchill, Johannes Brahms, Lewis Carroll, Richard Wagner, Nikolai Gogol, Abraham Lincoln, Thomas Jefferson, Dimitri Mendelejev, Vladimir Nabokov, Virginia Woolf.

 

Kas mul on suured plaanid tulevikuks? Kas ma tahan kauem elada?

Ambitsioonikad eesmärgid nõuavad palju aega. Kui istud pikalt paigal, vähendad oma elu mitu aastat. Kui suudad vähendada istumise aega päevas näiteks kahe tunni võrra, on see  juba väga tervislik.

 

Kas mulle meeldib olla trendikas ja millegi uuega silma paista?

Kui tervis, loovus, tootlikus ja pikaealisus jätavad sind külmaks, kuid sulle on oluline olla kursis kõige uuemate trendidega, siis on see midagi sinule. Muutke oma töökoht või kodukontor pilkupüüdvaks ja nautige teiste tähelepanu. Võimalik, et aja jooksul märkate ka Active Deski teisi häid omadusi.

 

Kui sa vastasid „Jah” kasvõi ühele neist küsimustest, siis on see toode kindlasti ka sinu jaoks. Ära kahtle. Kui sa tahad oma elus midagi muuta, siis on vaja tegutseda.

 

Kui kaua püsti töötada?
Seismine iseenesest pole pole eesmärk. Liiga kaua istuda on ohtlik ja liiga pikalt seismine võib samuti halvasti mõjuda. Kuidas siis töötada, et vältida istuva töö tagajärgi ja mitte minna liiale seismisega?

Vastus on lihtne – leidke tasakaal.

 

Võimalik, et sa pole isegi märganud, kui istuv on sinu eluviis.

Mõtle, kui mitu tundi päevas sa istud?

Istume hommikut süües
Istume tööle sõites
Istume tööl olles
Istume arvuti taga
Istume õhtusöögi ajal
Istume telefoni või tahvlit kasutades
Istume televiisorit vaadates